I wanna stay inside all day, I want the world to go away

Igår var det fjortisfest med en fin vän. Det var bra.
 
Idag däremot. Sjuk. Äta, kolla serier, promenera, kolla mer serier, äta, äta, äta, spela call of duty, äta. I princip.
 
Är otroligt rastlös och har bara fått en enda cigg idag. Hoppas min pojke hör av sig snart, annars vet jag inte vad jag tar mig till. Han har börjat dra sig undan. Jag får jämt smsa först, han vill bara prata en kort stund de flesta dagar, vi träffades inte alls denna helgen. Jag hoppas det löser sig. Jag vet inte vad jag skulle göra utan honom, jag älskar honom verkligen. Utan dig är jag halv, det är inte sant utan dig är jag ingenting alls.

Kommentarer:

1 Nathalie:

skriven

Svar: Jag såg det du skrev i mitt inlägg. Jag har tagit upp det du skrivit i mina tidigare inlägg. ^^ Att jag tycker att andra som är tjocka är vackra men att jag som "normalviktig" inte är det. Det handlar om ett självhat och att jag inte ens kan se hur jag ser ut. Jag hatar fatshaming osv, men av någon sjuk anledning (antagligen ÄS) så går det bara inte att applicera på mig själv. Tyvärr. Vet att du inte menar illa, då jag är av samma åsikt. Hoppas du mår bra! :)

Svar: Jo jag förstod nästan det, att du inte hatar tjockhet utan bara dig själv. Dock finns det så många som hatar på tjockisar. Ville mest bara få dig att tänka efter lite, du vet. Om du hade varit tjock hade det inte varit någon katastrof. Förstår att hatet egentligen inte beror på utseendet men man tar ju ofta ut det på det viset. Var likadan. Det är svårt och det tar tid, men man kan ta sig ur det, det där djupa hatet. Kram
seglabort.blogg.se

Kommentera här: