You are somewhere in the attic looking something close to tragic

Sitter i stadsparken i Helsingborg. Kände mig svimfärdig innan, och gick till ica för att köpa en smoothie (banan, jordgubb och äpple, inget annat tillsatt). I kassan vek sig mina knän och jag trillade nästan ihop. Kassötskan hjälpte mig att sätta mig på en bänk och jag fick i mig lite smoothie, det var snällt av henne. Mår bättre nu.
Jag sitter i gräset, insekterna klättrar upp på mig hela tiden men det stör mig inte direkt. Lyssnar på Location med Freelance Whales. Den är fin. Snart kommer min vän och det ska bli trevligt.
 
Jag sov förresten nio timmar inatt. Det känns bra. Ikväll ska jag äta. Första gången som jag kommer äta riktig mat på tre dygn men ja, det är bra. Mamma sa att jag hade blivit tunn. Vill inte bli tunn, jag vill ha min rumpa och mina bröst (som gärna kan bli större hallå kroppen u hear me) men orkar inte äta.
 
Ska inte tänka på min pojke idag. Han är en skit. Eller så mår han piss och vill inte säga det. Oavsett så klarar jag det. Behöver ingen alls.

Kommentera här: