Who needs friends anyway?

Mina två bästa vänner sa nyss till mig att de brukar träffas på stranden på morgnarna och meditera och mysa, nästan varje dag. Förstår inte. Varför har de inte sagt något till mig? En av dem har sagt att hon gjort det någon gång, men inte att de gjorde det tillsammans. Känner mig otroligt dissad och utanför. Man kan inte "glömma" att säga det, i flera veckor. Har frågat om de kunde träffas flera gånger men de har inte kunnat inte haft tid osv. Jag förstår inte. Okej att jag har mycket att göra och träffar andra folk hela tiden men ändå, de ska ju föreställa mina bästa vänner. Ska träffa en av dem idag, har inte längre lust. Fuck allt. Tacka vet jag alkohol och cigaretter. Och min knaspojke, och alla andra vänner som inte dissar. Är så jävla irriterad och besviken. Jag menar, jag hade inte varit med varje gång men någon gång ibland? Men de vill väl inte ha med mig då. Fuck dem.

Mina föräldrar och syskon och vovven åkte nyss, på camping. Älskar att ha huset för mig själv, bara relaxa, äta när jag vill, röka när jag vill, dricka när jag vill. Längtar så mycket efter ett eget ställe att jag går sönder.

Jag måste köpa cigaretter men kan inte ta mig dit jag brukar köpa, så hoppas på det bästa i den andra staden. Vet inte vad jag tar mig till annars. Det är inte alltid lätt att vara mindreårig och rökberoende.

Jag har sådan ångest just nu, är så spänd i hela kroppen. Behöver alkohol men det enda jag har är 5% äcklig öl. Har inga pengar heller. Hatar allt. Vill vara med min pojke och slippa mina "vänner" idag. Men går inte. Jävla äckel allt är.

Kommentera här: