Världens bästa festivalhelg

Jag är hemma igen, efter en helt underbar helg. Festade sönder, hade fyllesex och hånglade med så många idek och fick nya vänner och träffade en kille jag ska träffa igen. Han är så himla snäll och go, men det känns ju lite fel att jag blev dumpad av mitt ex i tisdags och redan har något nytt på G. Men jag orkar inte ens bry mig, folk får väl tro vad de vill. Det är ju inte säkert det leder till något. Han är två år äldre och helt galen men sjukt snäll och rolig så det känns bra ändå.

Jag har dock knappt ätit under tre dagar, men druckit massa alkohol så kalorier i mängder. Det gör mig ingenting. Jag mår så mycket bättre nu, denna helgen var verkligen min räddning. Hade lätt kunnat förlänga festivalen med några veckor och bara festat sönder. Levt festivallivet fullt ut. Fast hade väl gått under.
Min kropp är full av blåmärken efter att ha sovit på tältglovet och haft för hårt sex på marken. Känns härligt.
Nu ska jag inte dricka alkohol på ett tag, och röka mindre. Halsen är förstörd.


Men jag är glad.

Kommentera här: