I don't need a man

Mitt ex... Jag är så arg på honom nu. Den första shocken har lagt sig och nu känner jag bara att fan vilken jävla skit han var??? Han sa att jag betydde så mycket för honom, att han aldrig tyckt om någon så mycket så fort, planerade vår framtid... Han ville att vi skulle på konsert i november, att vi skulle plugga utomlands efter gymnasiet, att han skulle betala mina tatueringar... Och sedan bara ignorerade han mig i nästan en vecka och dumpade mig? Fattar inte hur jag kunde tro att han var snäll och världens underbaraste när bara var ett jävla äckel egentligen. Nä fy fan för honom. Är glad att det är över.

Det var så konstigt, var tillsammans med en kille i fyra månader, träffade detta senaste exet och gjorde slut m min dåvarande pojkvän och blev tillsammans med han senaste då. Det höll i två månader. Ja ja. Expert på korta förhållanden typ. Men det gör inget. Nu ska jag leva singelliv och haffa pojkar och krossa hjärtan. Jag är fab.

Orkar inte skriva. Ätit för mycket idag men promenerat, cyklat, varit i stallet, promenerat ännu mer osv osv. Det är bra.

Kommentera här: