Cigg hajl

Idag har jag varit utflippat.

Vaknat 05, pluggat matte 8-14 med min framtida man dvs min lärare (flörtar så hårt och inbillar mig i alla fall att jag får respons), supit med en kompis 15-18, träffat en annan kompis och supit med hen till 21 ca då vi gick mot konserten vi skulle på. Blev stoppade av två snubbar på gatan som vi rökte weed med fast de sa det var cigg men så full var jag inte (full nog att inte tacka nej...), dansat satan på konserten och sprungit till tåget. Äntligen landat i sängen, totalt utmattad.

Konserten var otrolig, jag var lite borta och så sjukt kåt och flirt-sugen. Dansade nära med ganska många boys, blev indragen i ringdans med 4-5 pojkar ett par gånger (samma gäng) och en av dem höll om mig och frågade efter nummer. Sa nej (JAG HAR POJKVÄN även om jag önskar det inte vore så just nu). I slutet av konserten, under de mest känslosamma momenten, kom jag nära en lång kille med mörkbrunt hår och världens finaste skägg. Inte snyggaste jag sett, men SKÄGG. Han höll mig om midjan, jag höll över hans hand. Han mös med sitt skägg på mitt ansikte och försökte få min mun närmre, men jag nekade försiktigt.
Jag vet att det är otroligt fel att göra så, för jag erkänner att jag tänkte "ska jag bara skita i allt och ligga med denna snubben, eller i alla fall strula lite?" Men jag insåg att nej, det skulle inte funka. Jag älskar fortfarande min pojke, även om det är tufft just nu och han är väldigt annorlunda jämfört med förut. Men vi får prata, det ska lösa sig. Med eller utan honom.

Jag är så sjukligt kåt på min lärare, han är 27, har världens snyggaste kropp och är LÅNG och rolig och trevlig och vi pratar sex och skämtar massor samtidigt som han är en otrolig lärare. Ibland håller vi ögonkontakt lääänge och ett litet flirtigt leende, han sa att jag var SÖT och har kramat mig flera gånger???? Vet att det är så fel men han är så himla fin. Måste ligga med honom.

Måste göra slut med min pojkvän, haffa min lärare, haffa massa andra boys och sedan dumpa dem, ta hand om mig själv, umgås mer med vänner, fokusera på skolan. Men det är svårt när man älskar en idiot.

Kommentera här: