I will never learn from this, you'll regret all the hugs and kisses.

Sitter i skolan, ensam och pluggar matte. Jag förstår faktiskt matten just nu, vilket är så skönt. Börjar få förhoppningar om att jag ska klara kursen trots allt, men jag har kommit så mycket efter och kursen avslutas till jul. Men tänk vad skönt, bara att få godkänt. Jävla matte 3c. Jävla derivator och integraler. "Funktionen f(x)=e^x har en tangent i den punkten där x=a. Visa att tangenten skär x-axlen så x=a - 1." Jävla skit.

Igår var det simning på idrotten. Övervann mina komplex över min hy, mina bröst och att visa sig nästintill naken inför folk man knappt känner. Tog på min bikini och hoppade i bassängen, och jag älskar ju att simma så det gick bra. Även livräddningen. Ganska stolt.

Låg och grät inatt igen, pojkvännen lovade att komma och hänga med mig idag men ställde in våra planer. Vet att det inte är hans fel men min hjärna blir ju så otroligt mycket kaos att jag inte vet vad.

På fredag är det konsert som gäller, Markus Krunegård, med två fina vänner som sällskap. Vodka och cigg har införskaffats och jag är redo att vara på mitt bästa konserthumör.

Behöver bara klara mig ett tag till. Får antagligen antidepressiva och nya ångestdämpande om två veckor. Jag klarar detta.

Kommentera här: